Şok Dalga ile Sertleşme Problemi Tedavisi ESWT olarak da bilinen özel bir cihaz kullanılarak üretilen yüksek basınçlı ses dalgaları ile erkeğin yaşadığı cinsel fonksiyon bozukluğunun tedavi edilmeye çalışıldığı uygulamadır.

Sertleşme Probleminde Şok Dalga Tedavisi yani ESWT günümüzde erkeklerde en sık görülen cinsel problem olan ereksiyon olabilme veya sertleşebilme sorununun giderilmesi için en sık kullanılan tedavi tekniği olmuştur.

Ülkemizde birçok erkekte görülen Sertleşme problemi maalesef her 10 erkekten 1 inin profesyonel yardım almak için Üroloji uzmanlarına ulaştığı bir durumdur.

Sayılarla ifade etmek gerekirse 40 yaş üstü erkeklerde %35, 60 yaş üzeri erkeklerde %70 oranında görülen Ereksiyon olamama veya Sertleşme sorunu yaşama problemi Şok Dalga Tedavisi ile güvenli, konforlu ve hızlı bir süreçle iyileştirilebilmektedir.

Bu derece yüksek oranlarda görülen bu durumun tedavisi için çok az kişinin doktorlara başvurmasını insanların cinsel fonksiyon bozukluğu yaşadığını kabul etmemesine ve çekinmesine bağlamaktayız.

Lakin bu durum asla bir çözüm olmamakta ve yaşanan fiziksel sorun zamanla psikolojik sorun haline gelmekte, özgüvenini kaybeden ve kendisini yetersiz hisseden erkeğin partneriyle de arasında duygusal bağlar kopmaktadır.

Şok Dalga ile Sertleşme Problemi Tedavisi sayesinde erkeklerin hayatında vazgeçilmez bir durum olan ereksiyon halini sürdürebilme ve cinsel birliktelik anında sertleşerek uzun süre bu durumda kalabilme hali hayal edilen seviyeye getirilmektedir.

Şok Dalga Tedavisi yani ESWT penisin farklı bölgelerindeki damarların desteklenerek arzu edilen sertleşmenin sağlanmasına yardımcı olan bir tedavi yöntemidir.

Sertleşme sağlanamayan penis bölgelerinde Şok Dalga Tedavisi ile yeni damarlar oluşturulup bölge desteklenmektedir. Şok Dalgası Tedavisi ile ereksiyon problemine kalıcı olarak çözüm sağlanmış olur.

Herhangi bir anestezik uygulamaya ihtiyaç duyulmadan gerçekleştirilen Şok Dalga ile Sertleşme Problemi Tedavisi penisteki 5 ayrı noktaya 20 şer dakikalık seanslar halinde uygulanarak tamamlanmaktadır.

Erkeklerde Sertleşme probleminin yanı sıra Penis Eğriliği sorunu da Şok Dalgası Tedavisi ile hızla iyileştirilmektedir. Kişiler seanslar sonrası günlük yaşamına kaldıkları yerden devam etmektedir.

Sertleşme yani Ereksiyon olamama sorunu sadece ileri yaşta değil genç yaşta erkeklerde de yaşanabilir. Zamanında müdahale edilmezse tedavi edilmesi için cerrahi işlemler gerekebilir.

Sizde Sertleşme yani Ereksiyon olamama sorunu yaşıyorsanız zaman kaybetmeden ve problem ilerlemeden Hemen Bizi Arayarak randevu alabilir, Üroloji Uzmanı Op. Dr. Mustafa ATAK tarafından yapılacak Şok Dalgası Tedavisi sonucu bu problemden kurtulabilirsiniz.

Şok Dalga Tedavisi (ESWT) Nedir?

Günümüz teknolojisinin sağlık alanına getirdiği yeni tedavi yöntemlerinden birisi olan Şok Dalga Tedavisi özellikle böbrek taşı, kalp damar rahatsızlıkları gibi durumlarda kullanılıp daha sonra ereksiyon probleminin de temelinde damar kaynaklı sorunlar yattığı için Sertleşme problemi yaşayan bireylerde de uygulanıp başarılı sonuçlar alınmıştır.

Şok Dalga Tedavisi yani ESWT ile sertleşme problemi bulunan erkeklerde penisteki damarların kapasitesinin artırılması ve yeni damarların oluşumunun hızlandırılması sağlanır.

Bu tedavi tekniğinde elektro hidrolik yöntemle oluşturulan geniş odaklı ses dalgalarının kalp damar tedavisinde kullanıldığı amaçla penis damarlarına etki ettirilmesi sonucunda ereksiyon olamama sorunu kalıcı halde tedavi edilmektedir.

Sertleşme Sorununda Şok Dalga Tedavisi sürecinde penise giden damarlar belirli bir aralıkla uyarılarak bölgedeki kan miktarı artırılır. Bu durum penis içerisinde bulunan damarların genişlemesini ve nispeten daha küçük olan damarların daha fazla kan taşımasını sağlar.

Penisteki damarların genişlemesi, sayısının artması, içinde dolaşan kan miktarının artması ile birlikte erkekte görülen ereksiyon olamama yani sertleşememe sorunu ortadan kalkmış olur.

Şok Dalga Tedavisi nin birçok farklı hastalığın tedavisinde yüksek başarı oranı sağlaması, ayrıca uygulamanın güvenli ve konforlu bir tedavi süreci sunması hastalar tarafından çok fazla tercih edilmesine neden olmaktadır.

Şok Dalga Tedavisi Kimlere Uygulanır?

Sertleşme problemi yaşayan kişilerde öncelikle ilaç tedavisi ile çözüm bulunmaya çalışılır. Bu şekilde istenilen sonuçların alınamadığı ve kalıcı çözümlerin hedeflendiği vakalarda Şok Dalga Tedavisi yani ESWT çok başarılı bir çözüm yolu olarak görülmektedir.

Şok Dalga Tedavisinin en sık uygulandığı ve olumlu dönüşlerin alındığı kişiler arasında;

• Sertleşme problemi yaşayan erkekler,
  • Kalp damar rahatsızlığı ve kalp krizi geçmişi olan kişiler,
  • Yüksek tansiyon sorunu yaşayan bireyler,
  • Şeker hastalığı nedeniyle damar sorunu yaşayan insanlar,
  • Periferik arter tıkanıklığı bulunan kişiler,
  • Aşırı kilo ve yoğun alkol – sigara kullanımı nedeniyle sertleşme sorunu olan erkekler,
  • Yüksek kolesterol nedeniyle ereksiyon bozukluğu yaşayan kişiler,

Şok Dalga Tedavisi yani ESWT uygulanan kişileri ve hastalıkları göz önüne aldığımızda özellikle kan damarları ve dolaşım sistemi kaynaklı problemlerde çok başarılı sonuçlar verdiğini tespit edebiliriz.

Şok Dalga Tedavisi Sertleşme Probleminde Nasıl Uygulanır?

Şok Dalga Tedavisi sertleşme yani ereksiyon bozukluğu yaşayan erkeklerde çok başarılı ve hızlı sonuçlar veren bir tedavi tekniğidir. Üroloji Uzman tarafından yapılması halinde güvenli ve konforlu bir yöntem olan bu tedavi günümüzde çok sık tercih edilmektedir.

Sertleşme Sorununda Şok Dalga Tedavisi sırasında penisin farklı noktalarına yapılan işlemler sonucunda damarların güçlenmesi ve yeni damar oluşumunun desteklenmesi amaçlanır.

Ortalama 10 ila 12 seanslık bir süreçte istenilen sonucun alındığı Şok Dalga Tedavisinin her bir seansı 15 ila 20 dakika civarında sürmektedir.

Şok Dalga Tedavisi seansında peniste belirlenen 5 ayrı bölgeye her biri 3 dakika civarında süren toplam 1500 Şok Dalga uygulanır. Toplam 15 – 20 dakika süren seans sonunda kişi günlük hayatına kaldığı yerden devam edebilir.

3 aşamada tamamlanan Şok Dalga ile Sertleşme Problemi Tedavisi;

• Aşama : 3 hafta süreyle haftada 2 seans tedavi,
  • Aşama : 3 hafta istirahat süresi,
  • Aşama : 3 hafta süreyle haftada 2 seans tedavi,

olacak şekilde toplam 9 haftada 12 seans olacak şekilde tamamlanır.

Şok Dalga ile Sertleşme Problemi Tedavisi sırasında ilk seans ile birlikte olumlu sonuç almaya başlayan hastalar 12 seansın tamamlanması sonucunda kalıcı olarak bu problemden kurtulur.

Şok Dalga Tedavisi Faydaları

Şok Dalga Tedavisi yani ESWT diğer cinsel fonksiyon bozukluğu tedavi teknikleri ile kıyaslandığında birçok faklı avantajı bulunmaktadır.

Şok Dalga ile Ereksiyon Bozukluğu tedavisinin avantajları arasında;

• Uygulama sırasında ve sonrasında hastanın ağrı, sızı, acı hissetmemesi,
  • Penise uygulanan şok dalganın şiddetinin kişinin hissetmeyeceği kadar hafif olması,
  • İlaç kullanılmayan bir tedavi yöntemi olduğu için insan vücuduna bildirilmiş yan etkisi ve zararının olmaması,
  • Yatış gerektirmeyen ve ayakta uygulanan bir tedavi tekniği olması,